Manažer/ka kontaktního centra
Teleperformance CZ, a.s. nabízí 3 volná pracovní místa na pozici Manažer/ka kontaktního centra. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 50 000 do 70 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Teleperformance CZ, a.s., okres Pardubice. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Jiři Neumeister, , tel.: +420 734 266 266, e-mail: jiri.neumeister@teleperformance.com.
Poznámka od zaměstnavatele
Vedení svěřených projektů v kontaktním centru, mentoring, training, reporting.
Zaměstnanecké výhody: měsíční bonus, stravenky a další.
Nezbytná znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni (vedení zahraničních projektů).
První kontakt telefonicky nebo e-mailem
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 50 000 – 70 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Teleperformance CZ, a.s.
- Zaměstnavatel: Teleperformance CZ, a.s., IČO: 26150450
- Referenční číslo: 26442240741, Kontaktní pracoviště Pardubice
Podobné pracovní nabídky
- Rozpočtář/ka
- Specialista/ka zákaznické linky se znalostí slovenštiny
- Operátor/ka zákaznické linky s němčinou
- Operátor/ka zákaznické linky s němčinou
- Workforce Manager
- Operátor/ka zákaznické linky s němčinou
- Operátor/ka zákaznické linky s němčinou
- Koordinátor/ka skladových zásob
- Assistant call center manager
- Quality Assurance