Referent/referentka majetkového odboru Městského úřadu Králíky
Město Králíky nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Referent/referentka majetkového odboru Městského úřadu Králíky. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 24 790 do 35 770 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Město Králíky, okres Ústí nad Orlicí. Nástup možný od 1.5.2025. Další informace vám poskytne Postup dle poznámky k VPM.
Poznámka od zaměstnavatele
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu
Upřesňující informace:
Požadavky na odborné znalosti:
- základní orientaci v právních předpisech, zejména - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, ve znění pozdějších předpisů;
- aktivní znalost práce na PC včetně kancelářského software MSOffice (popřípadě Open Office nebo LibreOffice).
Výhodou:
- komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost samostatné i týmové práce;
- předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě v souladu s Etickým kodexem úředníků a zaměstnanců veřejné správy;
- praxe ve veřejné správě a znalost správního řízení;
- základní povědomí o pozemkové agendě;
- zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek malého rozsahu;
- řidičské oprávnění skupiny "B" - aktivní řidič/ka;
- flexibilita, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, loajalita vůči zaměstnavateli.
Nabízíme:
možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje; pružnou pracovní dobu; pět týdnů dovolené; pět dnů zdravotního volna; příspěvek zaměstnavatele na stravování; příspěvky dle platných zásad schváleného sociálního fondu na daný kalendářní rok.
Lhůta pro doručení přihlášek do 16.04.2025 do 12:00 hodin na níže uvedenou adresu:
- přihlášku lze podat na podatelně Městského úřadu Králíky, Karla Čapka 316, Králíky;
- přihlášku lze odeslat na adresu Městský úřadu Králíky, Karla Čapka 316, 561 69 Králíky.
Zásilku označte na obálce: "Neotevírat - výběrové řízení - referent/ka MO".
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u Ing. Martiny Cinkové, telefon: 465 670 741, e-mail: m.cinkova@kraliky.eu.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče:
Výběrové řízení se bude konat dne 22.04.2025 v budově MěÚ Králíky, Velké náměstí 5, 561 69 Králíky.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 24 790 – 35 770 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Město Králíky
- Zaměstnavatel: Město Králíky, IČO: 279072
- Referenční číslo: 31025080722, Kontaktní pracoviště Ústí nad Orlicí
Podobné pracovní nabídky
- Produkt Manager
- Administrativní pracovník/pracovnice / zkrácený úvazek / pouze pro OZP
- Administrativní pracovník/pracovnice - příprava zakázek, centrální nákup
- Administrativně-technický pracovník servisu kanalizační techniky (M/Ž)
- Pracovník obchodu a projektového řízení (M/Ž)
- Projektový manažer - vedoucí projektového týmu
- Hlavní účetní
- Pracovník/pracovnice do administrativy / pouze pro OZP
- Rozpočtář, kalkulant pozemních staveb (M/Ž)
- Hlavní účetní