Asistent / asistentka referenta prodeje - vhodné i pro OZP
MORAVSKOSLEZSKÉ DRÁTOVNY, a.s. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Asistent / asistentka referenta prodeje - vhodné i pro OZP. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 24 000 do 28 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je MORAVSKOSLEZSKÉ DRÁTOVNY, a.s.;, okres Ostrava-město. Pozice je vhodná i pro absolventy, osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.3.2025. Další informace vám poskytne Bc. Olga Mikulská, tel.: 602 564 791, e-mail: omikulska@msdo.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
1. kontakt TELEFONICKY, OSOBNĚ, E-MAILEM.
Prodej zboží a pletiva, plotového příslušenství, komunikace se zákazníky, evidence prodeje tržeb, práce s hotovostí a platebním terminálem.
Požadujeme: SŠ vzdělání, důslednost, ochotu, řidičské oprávnění sk. B, znalost MS Office. Vhodné i pro absolventy a OZP
Zaměstnanecké výhody: 23 dnů dovolené
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 24 000 – 28 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: MORAVSKOSLEZSKÉ DRÁTOVNY, a.s.;
- Zaměstnavatel: MORAVSKOSLEZSKÉ DRÁTOVNY, a.s., IČO: 25886916
- Referenční číslo: 30627080798, Kontaktní pracoviště Ostrava
Podobné pracovní nabídky
- Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků
- Koordinátor / Koordinátorka projektů a zákaznické péče
- Mzdoví účetní (20 hodin týdně)
- Mzdový / Mzdová účetní (20 hodin týdně)
- Asistent / Asistentka navolávání schůzek (30 hodin týdně)
- Odborní administrativní pracovníci/ce v oblasti zdravotnictví
- Administrativní pracovník / pracovnice
- Kreslič / Kreslička - rozpočtář / rozpočtářka
- Hlavní účetní
- Odpolední telefonní asistent / asistentka obchodního odděolení (20 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity