Operátor zákaznického servisu
Provident Financial s.r.o. nabízí 2 volná pracovní místa na pozici Operátor zákaznického servisu. Práce na plný úvazek ve dvousměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 27 000 do 54 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Provident Financial s.r.o., Masarykova, okres Brno-město. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 2.1.2025. Další informace vám poskytne Kristýna Schulzová, tel.: 606 799 094, e-mail: Kristyna.schulzova@provident.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo telefonicky.
Jaká bude tvoje náplň práce?
o Telefonický kontakt se stávajícími zákazníky naší společnosti nebo se zákazníky, kteří si od nás kontakt sami vyžádali.
o Kombinace příchozích hovorů (infolinky), webových žádostí ze strany zákazníka, nedokončených webových žádostí a vyřizování zákaznických požadavků a odchozích hovorů na aktivní zákazníky.
o Kontaktování stávajících zákazníků s novou marketingovou informací.
o Participace na nových projektech ve spolupráci s obchodem a marketingovým oddělením.
Co od Tebe očekáváme?
o Maturitní vysvědčení.
o Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti.
o Základní znalost práce na PC.
o Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilý mluvčí
o Chuť do práce a týmového ducha.
o A vše ostatní Tě rádi naučíme.
o Certifikát o absolvované zkoušce - spotřebitelský úvěr jiný než na bydlení (certifikát je výhodou, nikoliv podmínkou)
o Nástup dle dohody
Co Ti nabízíme?
o Možnost práce na HOME OFFICE až 2 dny v týdnu (po zaškolení, cca po 3 měsících)
o Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000 Kč (s následným zvýšením na 30 000 Kč, obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna se pohybuje v rozmezí 7 000 - 10 000 Kč)
o NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK VE VÝŠI 20 000 Kč (v případě nástupu v termínu 17.6.-30.9.2024)
o Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří ti budou k ruce
o Služební notebook s příslušenstvím
o Pracovní dobu pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod., 12-20 hod.).
o 30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity
o Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 300 Kč měsíčně
o Systém Cafeterie s příspěvkem 1 000 Kč měsíčně (12 000 Kč/rok)
Kde budeš pracovat?
o Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Brně: Masarykova 26-30, 602 00 Brno.
Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis na e-mail Kristyna.schulzova@provident.cz - pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Dvousměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 27 000 – 54 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Provident Financial s.r.o., Masarykova
- Zaměstnavatel: Provident Financial s.r.o., IČO: 25621351
- Referenční číslo: 30430340742, Kontaktní pracoviště Brno-město
Podobné pracovní nabídky
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Staff Associate, Customer Relations
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- AP Processor
- Správce sociálních sítí - všeobecný administrativní pracovník
- AR Specialist/ účetní pohledávek
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Sekretáři (všeobecní)
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Customer Care Representative)
- StP Purchase Request and Vendor Master Data Associate