VŘ 61/2024 - Kontrolor / kontrolorka

Moravskoslezský kraj nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici VŘ 61/2024 - Kontrolor / kontrolorka. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 25 280 do 37 170 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Moravskoslezský kraj, krajský úřad, okres Ostrava-město. Nástup možný od 1.1.2025. Další informace vám poskytne Bc. Martina Sedláčková, tel.: 596 622 906, e-mail: martina.sedlackova@msk.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Přihlášku a níže uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 2. 12. 2024 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 2771/117, 702 00 Ostrava, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Charakteristika vykonávané práce:
- zajišťování přezkoumávání hospodaření obcí, měst a dobrovolných svazků obcí,
- koordinace kontrolního týmu, zpracování a projednávání zpráv o výsledku přezkoumání,
- metodická a rozborová činnost v ekonomických agendách hospodaření územních celků
- komplexní zpracování informací z přezkoumání hospodaření a jejich evidence v aplikaci Ministerstva financí ČR

Požadované vzdělání: Vysokoškolské.
Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Jiné požadavky: uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet) a řidičský průkaz skupiny B jsou pro nás samozřejmostí. Praxe v oblasti ekonomiky, veřejných zakázek či správy majetku alespoň 3 roky je podmínkou. Zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu je výhodou. Spolehlivost, analytické myšlení, organizační a komunikační schopnosti.

Požadované doklady:
a) Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) přihláška.
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).

Přihláška musí obsahovat: přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, e-mail, telefonní kontakt, datum a podpis.
Lze využít vzor, který naleznete na https://www.msk.cz/cs/kariera/jak-se-prihlasit-a-kontakty-na-personalni-oddeleni-1589/.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.


U nás získáte více | Moravskoslezský kraj | (msk.cz)

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Plný
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 25 280 – 37 170 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: VŠ Bakalářské

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Moravskoslezský kraj, krajský úřad
  • Zaměstnavatel: Moravskoslezský kraj, IČO: 70890692
  • Referenční číslo: 30322920711, Kontaktní pracoviště Ostrava

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 21. 11. 2024.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů