Vrchní referent/referentka, rada - poradce a konzultant v agendě ZAM
Úřad práce České republiky nabízí volné pracovní místo na pozici Vrchní referent/referentka, rada - poradce a konzultant v agendě ZAM. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Služební poměr s ohodnocením od 25 690 do 36 670 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Úřad práce České republiky, krajská pobočka v Olomouci, kontaktní pracoviště Hranice, okres Přerov. Nástup možný od 1.1.2025. Další informace vám poskytne Bc. Iva Arganová, tel.: 950 155 610, e-mail: iva.arganova@uradprace.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Náplň práce:
systémové zabezpečení poradenských služeb v oblasti zaměstnanosti; koordinace a usměrňování systému podpor v oblasti zaměstnanosti včetně poradenské činnosti; provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy; provádění analytických a jiných systémových prací, jejichž předmětem je agenda s celostátní působností s danými jednoznačnými vztahy k ostatním agendám, průběhem a způsobem provádění nebo agenda s celostátní působností s rozsáhlými vnitřními a vnějšími vazbami na další agendy a s dopady na široké skupiny obyvatelstva; zajištění koordinace a standardizace postupů v agendách poradenství, rekvalifikací a pracovní rehabilitace v souladu s platnou legislativou a vnitřními řídícími akty; provádění poradenské činnosti v oblasti rekvalifikací, poradenství a pracovní rehabilitace
pro zájemce o zaměstnání, uchazeče o zaměstnání, osoby se zdravotním postižením
a zaměstnavatele; administrace individuálních plánů pracovní rehabilitace, sjednávání dohod o zabezpečení pracovní rehabilitace, dohody o provedení příprav k práci a dohody o přípravě k práci; organizace a vedení individuálního a skupinového poradenství s vybranými skupinami uchazečů o zaměstnání; administrace, organizace a vedení poradenských programů
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 25. listopadu 2024,
tj. v této lhůtě:
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4,
779 00 Olomouc
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu podatelna.ol@uradprace.cz, nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID a2azprx
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/137764-78099807“.
Poznámka:
Plné a platné znění podmínek pro účast na výběrovém řízení a bližší informace jsou uveřejněny na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Dohodou
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 25 690 – 36 670 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Úřad práce České republiky, krajská pobočka v Olomouci, kontaktní pracoviště Hranice
- Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky, IČO: 72496991
- Referenční číslo: 30318180709, Kontaktní pracoviště Přerov
Podobné pracovní nabídky
- Řídící pracovníci v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (ISO)
- Řídící pracovník/pracovnice v oblasti kvality a certifikace systémů řízení ISO - manažer/manažerka kvality
- Dispečer/dispečerka spedice
- Administrativní pracovník/pracovnice a účetní
- Administrativní pracovník/pracovnice
- Sekretář/sekretářka
- Hlavní účetní
- Administrativní pracovník/pracovnice
- Pracovník/pracovnice úklidu (OZP, OZZ)
- Administrativní pracovník