Referent/ka správy pohřebišť
Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Referent/ka správy pohřebišť. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.11.2025 s ohodnocením od 24 100 do 34 370 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace, okres Olomouc. Nástup možný od 1.12.2024. Další informace vám poskytne Iveta Dašková, tel.: 602 276 852, e-mail: ekonomika@hrbitovyolomouc.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
PP na dobu určitou 1 rok, potom na dobu neurčitou.
Popis práce:
- fotodokumentace hrobových míst a její zpracování, implementace do databázového systému, grafické a mediální ICT, optimalizace, plnění databáze
- poskytování služeb provozní podpory evidenčního systému a opravy v databázovém systému
- zpracovávání podkladů a úzké spolupráce s notářskými kancelářemi v rámci pozůstalostních řízení, s tím spojená administrativa/evidence
- elektronická administrace vymáhání pohledávek a upomínek v sw DIGIS (nebo jiném)
- komplexní koordinace a metodické usměrňování spisové služby, včetně zpracovávání návrhů příslušných vnitřních předpisů (spisový řád).
- zpracovávání koncepce rozvoje spisové služby, shromažďování uživatelských požadavků na rozvoj elektronického systému spisové služby a jejich kategorizace, tvorba návrhů a zadání pro dodavatele elektronického systému spisové služby v certifikovaných i necertifikovaných informačních systémech určených
- zástup v evidenci všech majetkových pohybů hrobových míst a hrobových zařízení, tj. zprostředkování, koupě, přijímání a vydávání peněz veřejnosti, a to v rozsahu podle potřeb zaměstnavatele
- zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury, například operačních systémů, kancelářských nebo jiných aplikací pro koncového uživatele, síťového prostředí, databází apod.
- stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky.
- administrace vnitřního oznamovacího systému organizace
- administrace veřejných zakázek ve spolupráci se zřizovatelem
- inventarizace HZ a dalších položek z evidence majetku GORDIC v návaznosti na evidenci v sw DIGIS (nebo jiném).
Od uchazečů požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office)
- organizační schopnosti, systematičnost a analytické myšlení
- psychickou odolnost
- flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost
Uchazečům nabízíme:
- pracovní pozici v tradiční a renomované organizaci
- platové zařazení dle platných předpisů a odpovídající praxe
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění
- nástup ihned nebo dle vzájemné dohody
Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu ekonomika@hrbitovyolomouc.cz, a to nejpozději do 30. listopadu 2024. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - referent/ka správy pohřebišť". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět.
Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 24 100 – 34 370 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu určitou (do 30.11.2025), nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace
- Zaměstnavatel: Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace, IČO: 534943
- Referenční číslo: 30311800728, Kontaktní pracoviště Olomouc
Podobné pracovní nabídky
- Project Manager with Russian Legal background
- Sekretářka/sekretář
- Dopravní dispečer/dispečerka kamionové dopravy
- Odborný rozpočtář/rozpočtářka
- Administrativní pracovník registrace
- Pracovník úklidu
- Koordinátor/ka přeprav
- Dispečer/ka Logistiky
- Odborní administrativní pracovníci a asistenti
- Správce majetku - specialista/ka pro oblast vnitřního prostředí