Recepční a informační služba
PPH spol. s r.o. nabízí 2 volná pracovní místa v oboru administrativy na pozici Recepční a informační služba. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 130 Kč/hod. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je PPH spol. s r.o., okres Brno-město. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.12.2024. Další informace vám poskytne P.Burdová, Kolařík, tel.: 602 595 682, 725 890442, e-mail: pph.kolarik@seznam.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Vhodné i pro OZP.
Jedná se o pozici recepční a informační služba - vhodné i pro OZP, zkrácený úvazek, požadujeme slušné vystupování, čistý TR, znalost PC uživatelsky.
Životopisy prosím zasílat na uvedený email pph.kolarik@seznam.cz
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Zkrácený
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 130 Kč/hod.
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: PPH spol. s r.o.
- Zaměstnavatel: PPH spol. s r.o., IČO: 25326937
- Referenční číslo: 30289240759, Kontaktní pracoviště Brno-město
Podobné pracovní nabídky
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Staff Associate, Customer Relations
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- AP Processor
- Správce sociálních sítí - všeobecný administrativní pracovník
- AR Specialist/ účetní pohledávek
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Sekretáři (všeobecní)
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Customer Care Representative)
- StP Purchase Request and Vendor Master Data Associate