administrativí pracovník,
Z - Pyramid Consulting spol. s r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici administrativí pracovník,. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 22 000 do 30 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Z - Pyramid Consulting spol. s r.o., okres Brno-město. Nástup možný od 2.1.2025. Další informace vám poskytne JUDr. Jana Žárská, tel.: 605214388, e-mail: jana.zarska@tiscali.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
náplň práce jako administrativní pracovník, asistent hlavní účetní. Práce se zaměřením na ekonomiku firem, vedení jednoduchých agend mzdových a účetních, komunikace s příslušnými úřady, požadovaná základní znalost práce na PC, práce s účetními programy vítána. Prac. poměr vhodný i pro matky s dětmi. Možnost po zapracování zvýšit úvazek na plný. Jazykové znalosti a řidičský průkaz nepožadovány.
ndividuální zvolení začátku prac. doby vzhledem k osobním potřebám /dojížení, vední dětí do školních zařízení apod./
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Zkrácený
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 22 000 – 30 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Z - Pyramid Consulting spol. s r.o.
- Zaměstnavatel: Z - Pyramid Consulting spol. s r.o., IČO: 63491150
- Referenční číslo: 30281080731, Kontaktní pracoviště Brno-město
Podobné pracovní nabídky
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Staff Associate, Customer Relations
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- AP Processor
- Správce sociálních sítí - všeobecný administrativní pracovník
- AR Specialist/ účetní pohledávek
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Sekretáři (všeobecní)
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Customer Care Representative)
- StP Purchase Request and Vendor Master Data Associate