Administration Clerk

DHL Solutions k.s. nabízí 2 volná pracovní místa v oboru administrativy na pozici Administration Clerk. Práce na plný úvazek ve třísměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 30 300 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Základní + praktická škola. Místem pracoviště je DHL Solutions k.s. -014, okres Cheb. Nástup možný od 1.1.2025. Další informace vám poskytne Lesya Prokopenko, tel.: 725175781, e-mail: lesya.prokopenko@dhl.com.

Poznámka od zaměstnavatele

Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vypomáhání na kvalitě, lehká administrativní činnost, meziprocesní kontrola na skladě + fyzická inventura. Požadujeme: nutná znalost AJ na komunikativní úrovni. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Obilná 24, 350 02 Odrava (dle předchozí domluvy) !!!

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Plný
  • Směnnost: Třísměnný provoz
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 30 300 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: Základní + praktická škola

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: DHL Solutions k.s. -014
  • Zaměstnavatel: DHL Solutions k.s., IČO: 28213866
  • Referenční číslo: 30203900741, Kontaktní pracoviště Cheb

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 21. 11. 2024.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů