Administration Clerk
DHL Solutions k.s. nabízí 2 volná pracovní místa v oboru administrativy na pozici Administration Clerk. Práce na plný úvazek ve třísměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 30 300 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Základní + praktická škola. Místem pracoviště je DHL Solutions k.s. -014, okres Cheb. Nástup možný od 1.1.2025. Další informace vám poskytne Lesya Prokopenko, tel.: 725175781, e-mail: lesya.prokopenko@dhl.com.
Poznámka od zaměstnavatele
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vypomáhání na kvalitě, lehká administrativní činnost, meziprocesní kontrola na skladě + fyzická inventura. Požadujeme: nutná znalost AJ na komunikativní úrovni. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Obilná 24, 350 02 Odrava (dle předchozí domluvy) !!!
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Třísměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 30 300 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Základní + praktická škola
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: DHL Solutions k.s. -014
- Zaměstnavatel: DHL Solutions k.s., IČO: 28213866
- Referenční číslo: 30203900741, Kontaktní pracoviště Cheb