Administrativní pracovník-pracovnice/back office
Alewerans s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník-pracovnice/back office. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 28 000 do 36 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Alewerans s.r.o. - provozovna, okres Pardubice. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Jiří Hloch, tel.: 603 999 848, e-mail: job@alewerans.com.
Poznámka od zaměstnavatele
Požadavky: znalost dopravního prostředí, znalost celního prostředí, organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost, reprezentativní jednání, vysoké pracovní nasazení - řešení krizových situací. Týmová spolupráce!
Zaměstnanecké výhody: dynamický kolektiv, možnost finančního růstu, služební telefon s neomezeným tarifem, služební notebook, příspěvky na PHM (služební tankovací karta), vzdělávací kurzy, firemní akce
První kontakt e-mailem.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 28 000 – 36 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Alewerans s.r.o. - provozovna
- Zaměstnavatel: Alewerans s.r.o., IČO: 2807114
- Referenční číslo: 30131720713, Kontaktní pracoviště Pardubice
Podobné pracovní nabídky
- Rozpočtář/ka
- Specialista/ka zákaznické linky se znalostí slovenštiny
- Operátor/ka zákaznické linky s němčinou
- Operátor/ka zákaznické linky s němčinou
- Workforce Manager
- Operátor/ka zákaznické linky s němčinou
- Operátor/ka zákaznické linky s němčinou
- Koordinátor/ka skladových zásob
- Assistant call center manager
- Quality Assurance