KOORDINÁTOR/KA PŘEKLADATELSKÝCH ZAKÁZEK
SOPHIA, jazykové služby s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici KOORDINÁTOR/KA PŘEKLADATELSKÝCH ZAKÁZEK. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 25 000 do 33 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je SOPHIA, jazykové služby s.r.o., okres České Budějovice. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.11.2024. Další informace vám poskytne Mgr. Karla Bauerová, MBA, tel.: 608 112 992, e-mail: karla.bauerova@sophia-cb.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Dodáváme odborné překlady privátním i korporátním zákazníkům z celého světa a zajišťujeme jazykové kurzy- to vše již 30 let. Jsme členem českých i globálních profesních organizací. Náš systém kvality je řízen a certifikován dle mezinárodních standardů ISO 9001 a ISO 17100. Více o nás najdete na www.sophia-cb.cz (překlady) a http://js.sophia-cb.cz (jazykové kurzy).
Do našeho zákaznického servisu v oddělení překladů přijmeme administrativního pracovníka nebo pracovnici. Nemusí být lingvista- sám (sama) nepřekládá ani neprovádí korektury.
Jaké pracovní činnosti u nás budete vykonávat? Organizačně zajišťovat překladatelské zakázky našich domácích i zahraničních zákazníků; připravovat cenové kalkulace pro naše stávající i potenciální zákazníky; vybírat z našich smluvních odborných dodavatelů (překladatelů, korektorů, grafiků atd.) a objednávat u nich zpracování zakázek; objednané texty připravovat pro jejich zpracování speciálními sw nástroji (CAT); denně komunikovat s našimi českými i zahraničními obchodními partnery, a to nejčastěji e-mailem, telefonicky, popř. osobně a další související administrativní práce.
Co Vám můžeme nabídnout? Propracovaný systém zaškolení zkušenými vedoucími pracovníky; po zapracování samostatnou a pestrou práci s podporou zkušenějších kolegů; každodenní uplatnění anglického jazyka v praxi- slovem i písmem; profesní a osobní rozvoj v zajímavém oboru jazykových služeb; možnost postoupit na pozici vedoucího projektového týmu, do oddělení obchodu a nákupu; přátelskou atmosféru a příjemné, moderně vybavené pracoviště v historickém centru ČB; využití firemních benefitů (např. jazykové kurzy, příspěvek na stravování a soukromé pojištění); dlouhodobou perspektivu zaměstnání.
Co očekáváme od úspěšného uchazeče? Zájem o jazykový obor, komunikaci s lidmi z celého světa a současně svůj vlastní profesní rozvoj; zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr; dobrou vstupní znalost angličtiny slovem i písmem (nejméně B1+) a češtiny; znalost němčiny je výhodou; velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Word, Excel); schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce; dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti.
Práce je vhodná pro absolventy VOŠ nebo VŠ, případně i studenty posledních ročníků VŠ.
Termín nástupu do zaměstnání = dle vzájemné dohody.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, příspěvek na soukromé pojištění, firemní jazykové kurzy, zdravotní benefity.
Zájemci, hlaste se prosím na kariera@sophia-cb.cz. Každému rádi odpovíme. Kontaktovat zaměstnavatele lze i telefonicky.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 25 000 – 33 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
- Zaměstnavatel: SOPHIA, jazykové služby s.r.o., IČO: 26025876
- Referenční číslo: 30059080711, Kontaktní pracoviště České Budějovice
Podobné pracovní nabídky
- RECEPČNÍ VE ZDRAVOTNICKÉM ZAŘÍZENÍ
- PROVOZNÍ TECHNIK DOPRAVY
- POMOCNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
- LOGISTIK KAMIONOVÉ DOPRAVY
- ODBORNÍ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI V OBLASTI ZDRAVOTNICTVÍ
- ŘÍDÍCÍ PRACOVNÍCI V OBLASTI STRATEGIE A POLITIKY ORGANIZACÍ
- DISPEČER/KA
- DISPEČER MKD
- ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE
- PERSONÁLNÍ REFERENT/KA