Úředník/ce - samostatný/á referent/ka veřejných zakázek, oddělení investic a dotací, odboru správy majetku, investic a dotací

Město Bruntál nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Úředník/ce - samostatný/á referent/ka veřejných zakázek, oddělení investic a dotací, odboru správy majetku, investic a dotací. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 25 000 do 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Město Bruntál, okres Bruntál. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.10.2024. Další informace vám poskytne Podatelna, tel.: 554706111, e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Úředník/ce – samostatný/á referent/ka veřejných zakázek, oddělení investic a dotací,
odboru správy majetku, investic a dotací
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.-10.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání, vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou,
- základní orientace v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích, a č. 134/2016 o zadávání veřejných zakázek,
- uživatelská znalost práce na PC v programech Microsoft Office,
- zkušenosti se zadávání veřejných zakázek výhodou,
- řidičský průkaz sk. B výhodou,
- samostatnost, pečlivost, důslednost, organizační a koordinační schopnosti, schopnost týmové práce, odolnost vůči stresu.

Charakteristika vykonávané pozice:
Příprava, zadávání, kontrola a evidence veřejných zakázek malého rozsahu zadávaných městem Bruntál dle vnitřní směrnice města na stavební práce, dodávky a služby.
Koordinace postupu města jako veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek. Metodická činnost u zakázek malého rozsahu v rámci Městského úřadu, včetně aktualizace vnitřních předpisů a metodik.
Spolupráce s externími administrátory u veřejných zakázek v režimu zákona o veřejných zakázkách. Správa, uveřejňování a dohled nad povinně uveřejňovanými informacemi na profilu zadavatele.
Práce s elektronickými nástroji pro realizaci veřejných zakázek (Josephine, aukční systém Tenderbox, Profil zadavatele, Věstník veřejných zakázek).
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího
státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat ve lhůtě do 20.9.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Plný
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 25 000 – 40 000 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Město Bruntál
  • Zaměstnavatel: Město Bruntál, IČO: 295892
  • Referenční číslo: 29970720792, Kontaktní pracoviště Bruntál

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 20. 9. 2024.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů