People operations specialist, Spain
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. nabízí 2 volná pracovní místa na pozici People operations specialist, Spain. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 33 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo, okres Brno-město. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Veverkova K., e-mail: KVeverkova@ppg.com.
Poznámka od zaměstnavatele
Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a španělsky? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako People operations specialist, Spain, budete pomáhat našim zaměstnancům ve Španělsku a jejich manažerům se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně tvorby zaměstnanecké dokumentace. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti.
Klíčové povinnosti:
o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy
o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.)
o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování
o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky
o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev
o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem
Kvalifikace:
o Plně profesionální plynulost v angličtině a španělštině
o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint)
o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou)
o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení
o Dobrý time management a schopnost stanovit priority
o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování
o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday výhodou
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 33 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
- Zaměstnavatel: PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o., IČO: 27199789
- Referenční číslo: 29646160732, Kontaktní pracoviště Brno-město
Podobné pracovní nabídky
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Staff Associate, Customer Relations
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- AP Processor
- Správce sociálních sítí - všeobecný administrativní pracovník
- AR Specialist/ účetní pohledávek
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Sekretáři (všeobecní)
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Customer Care Representative)
- StP Purchase Request and Vendor Master Data Associate