EMEA and USCA Lease Coordinator
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. nabízí 2 volná pracovní místa na pozici EMEA and USCA Lease Coordinator. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 34 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo, okres Brno-město. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Veverkova K., e-mail: KVeverkova@ppg.com.
Poznámka od zaměstnavatele
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP).
Klíčové povinnosti:
- Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů
- Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba
- Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG)
- Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, definování a dokumentaci kontrol nových procesů.
- Monitorujte nové akvizice a standardizace v rámci PPG a provádějte vhodná opatření k zachycení organizačních změn
- Identifikujte problémy, překážky a implementujte logická řešení
Očekáváme:
- Znalost angličtiny (jiné jazyky výhodou) slovem i písmem
- Výborné organizační a administrativní schopnosti
- Samostatnost, dobrý time management a také flexibilita při zvládání nečekaných situací
- Proaktivní přístup a schopnost spolupracovat napříč různými funkcemi a odděleními v rámci organizace
- Schopnost pracovat s velkým objemem dat, silné analytické schopnosti, dobré porozumění datům a jejich interpretace
- Pokročilý uživatel MS Office (Excel)
- Znalost ERP systémů jako SAP, Oracle nebo QAD výhodou
- Předchozí zkušenosti v oblasti financí, účetnictví, správy leasingu, obchodu nebo správy nemovitostí výhodou.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 34 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
- Zaměstnavatel: PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o., IČO: 27199789
- Referenční číslo: 29646120768, Kontaktní pracoviště Brno-město
Podobné pracovní nabídky
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Staff Associate, Customer Relations
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
- AP Processor
- Správce sociálních sítí - všeobecný administrativní pracovník
- AR Specialist/ účetní pohledávek
- Všeobecní administrativní pracovníci
- Sekretáři (všeobecní)
- Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Customer Care Representative)
- StP Purchase Request and Vendor Master Data Associate