Referent/ka Oddělení deliktů provozovatele vozidla Odboru správních agend Magistrátu města Pardubic

Statutární město Pardubice nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Referent/ka Oddělení deliktů provozovatele vozidla Odboru správních agend Magistrátu města Pardubic. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 24 790 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Magistrát města Pardubic, okres Pardubice. Nástup možný od 1.3.2025. Další informace vám poskytne Bc. Veronika Pospíšilová, tel.: 466859471, e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Charakteristika vykonávané činnosti:
-zajišťování přestupkové agendy ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu na
úseku dopravy a silničního hospodářství
-zajišťování přestupkové agendy dle dalších zákonů nepodléhající zvláštní odborné způsobilosti
úředníků územních samosprávných celků
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
-minimálně vyšší odborné vzdělání
-zkouška zvláštní odborné způsobilosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu výhodou
-zkouška odborné způsobilosti dle § 111 odst. 1 zákona č. 250/2016 Sb. výhodou
-znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi
-praxe při projednávání přestupků dle jiných zákonů výhodou
-velmi dobré komunikační dovednosti
-zodpovědnost, schopnost práce v týmu
Nabízíme:
-stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
-motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu
-mimořádné odměny
-pružnou pracovní dobu
-program MultiSport
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
-výhodné telefonní tarify
-stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus)
-příspěvek na produkty spoření na stáří 1 500,-Kč/měsíc
-příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
-příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením
Výběrového řízení se může zúčastnit uchazeč, který splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství; je-li uchazeč cizím státním příslušníkem, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
f) datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady a údaje:
a) strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných
znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
b) motivační dopis
c) čestné prohlášení o bezúhonnosti*
d) prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním studijním programu rovněž prostou kopii tzv. nostrifikace, tj. osvědčení o uznání zahraničního vzdělání)
e) telefonický a e-mailový kontakt
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku lze doručit v listinné či elektronické podobě.
Přihlášku s přílohami v listinné podobě je nutné doručit nejpozději do 14.02.2025 osobně na podatelnu magistrátu – na adrese náměstí Republiky 12, Pardubice (do 14.30 hod.; rozhoduje podací razítko podatelny magistrátu) nebo v téže lhůtě odeslat poštou
(rozhoduje podací razítko pošty) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka – personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Přihlášku s přílohami v elektronické podobě je nutné doručit nejpozději do 14.02.2025 prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky města Pardubice: ukzbx4z), případně e-mailem prostřednictvím epodatelny (adresa e-podatelny: posta@mmp.cz), a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis
založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné označit
datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení.
Přílohy musí být autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin je nutné označit textem „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení.
Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení magistrátu, tel.: 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, personální oddělení magistrátu, tel.: 466 859 471.
https://pardubice.eu/vyberove-rizeni

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Plný
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 24 790 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: Magistrát města Pardubic
  • Zaměstnavatel: Statutární město Pardubice, IČO: 274046
  • Referenční číslo: 17549390739, Kontaktní pracoviště Pardubice

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 30. 1. 2025.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů