Vedoucí Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic
Statutární město Pardubice nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Vedoucí Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 26 680 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Magistrát města Pardubic, okres Pardubice. Nástup možný od 1.3.2025. Další informace vám poskytne Bc. Veronika Pospíšilová, tel.: 466859471, e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Charakteristika vykonávané činnosti:
-koordinace přípravy a realizace investic a zpracovávání investičních záměrů,
-koordinace finančního zajištění investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů,
-zpracovávání odborných technických posudků,
-organizace vypořádání majetkoprávních vztahů,
-stanovování způsobů realizace investic a průzkum finančních zdrojů, navrhování, kontraktace
a koordinace účastníků investic, projektantů, dodavatelů apod.
-zajišťování a koordinace kolaudačních řízení u stavebních investic
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
-vysokoškolské vzdělání – technického nebo stavebního zaměření výhodou
-znalost příslušných zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi
-zkušenosti s vedením kolektivu výhodou
-organizační, rozhodovací a komunikační schopnosti
-samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování
-praxe ve veřejné správě výhodou
Výběrového řízení se může zúčastnit uchazeč, který splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství; je-li uchazeč cizím státním příslušníkem, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
f)datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady a údaje:
a)strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných
znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
b)motivační dopis
c)čestné prohlášení o bezúhonnosti*
d)prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním studijním programu rovněž prostou kopii tzv. nostrifikace, tj.osvědčení o uznání zahraničního vzdělání)
e)písemný souhlas s absolvováním psychologických testů, jejichž cílem je posoudit zejména obecné schopnosti, manažerské předpoklady a osobnostní charakteristiku uchazeče pro případ, že by členové výběrové komise tento postup považovali v rámci výběrového řízení za
účelný
f)telefonický a e-mailový kontakt
Podmínkou ke jmenování vedoucím úředníkem je splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon), těmi jsou:
a)čestné prohlášení ve smyslu § 4 odst. 3 lustračního
zákona
b)ověřená kopie osvědčení ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 lustračního zákona, nebo čestné prohlášení o skutečnostech potvrzovaných osvědčením dle předchozí věty, které dočasně ověřenou kopii osvědčení nahradí
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku lze doručit v listinné či elektronické podobě. Přihlášku s přílohami v listinné podobě je nutné doručit nejpozději do 14.02.2025 osobně na podatelnu magistrátu – na adrese náměstí Republiky 12, Pardubice (do 14.30 hod.; rozhoduje podací razítko podatelny magistrátu) nebo v téže lhůtě odeslat poštou (rozhoduje podací razítko pošty) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka – personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin je nutné označit textem „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení.
Přihlášku s přílohami v elektronické podobě je nutné doručit nejpozději do 14.02.2025 prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky města Pardubice:
ukzbx4z), případně e-mailem prostřednictvím epodatelny (adresa e-podatelny: posta@mmp.cz), a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné označit datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení.
https://pardubice.eu/vyberove-rizeni
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 26 680 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: VŠ Bakalářské
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: Magistrát města Pardubic
- Zaměstnavatel: Statutární město Pardubice, IČO: 274046
- Referenční číslo: 17549370757, Kontaktní pracoviště Pardubice
Podobné pracovní nabídky
- Operátor/ka zákaznické linky s němčinou
- Supervizor/ka
- Quality Assurance
- Sekretář/ka
- Sekretáři (všeobecní)
- Účetní
- Specialista/specialistka péče o zákazníky s maďarštinou - operátor/ka call centra
- Specialista/specialistka péče o zákazníky s maďarštinou - operátor/ka call centra - zkrácený úvazek
- Odborný/á zprostředkovatel/ka práce - koordinátor/ka
- Skladový/á administrátor/ka